Thursday, March 12, 2009

suka

bangun pagi gosok gigi cuci muka. ahahha slalu dgr perkataan mcm tu.
tapi aku bukan mcm tu. bgn pagi je terus mgadap hp. baca txt shadya. shadya akan hntr txt stiap hari sblum dye pegi ke sek ee suka :) baca baca guling² jap. pastu on pc terus on9. ahahha
mcm haram je perangai :P

ok la aku dgr lagu on9 semua. pastu adik aku call. and dye dpt 5A1 je. ok la. congrat adik :)
hope masa depan awak lebih cerah :) yeahh tapi yg aku ni tak masuk² lagi belaja. hsh. tah bila nk masuk. rosak btul aku. mymom dah bising giler da. shib -.- takpe la nanti aku masuk jugak. tggu je k ;)

so ade aku call dye ckp² and dye ckp dye dah nk balik. dye belikn aku mcd ahah chantek la :D
aku pun on9² jap and tggu dye. ok dye dah smpi rumah. bagus aku curik dye punya fries mkn skit. :P baru aku pegi mandi. and skrg dah mandi ok la aku nk mkn McChicken. hish fav ni suka ^^

mahu mkn bubye. bismillah nak!

2 comments:

shabella! said...

dapat 5a1! best nyaaa hmmm :)
congratulations :D

Muhammad Abdul Muhaimin said...

waa.puza2! smoga adik2 kita berjaya la kan!adik aku dpt 4a..kita dapat hapa?wkakakkakka kita je yg tah mana2 lg nih;p ahahaa:D buzaa...