Thursday, March 12, 2009

nk berjalan

smlm btul² aku mcm takde mood sgt. dah la smlm bgn² je dpt berita aku kene keje mlm.
pastu kat taman mesra pulak tu. ok la aku terima lagi. pastu petang skit dlm kul 4 aku rasa hujan pulak. lebat pulak tu. aku nk pegi keje mcm mane? waduh terpaksa la tggu hujan berhenti.
last last hujan tak berhenti jugak.

aku tanpa rasa ape aku redah je la hujan tu. tapi aku pakai sweater la. abis sweater converge tu hee ;p aku fikir time tu nk keje je. kesian la pekeje pagi tu nanti dye kene jaga lama pulak
malas nk susahkn dye hmm. around kul 545 aku kuar rumah
aku spatutnya ada kat situ dlm kul 5 or paling lewat pun kul 6. nk buat mcm mane an. terpaksa la redah hm.

ok la dah smpi tempat keje. basah la skit an its ok la. tak kisah sgt. jaga² layan costumer semua.
mlm biasa la tak ramai sgt costumer. bosan je. klau kat kajang kawan² ade so takde la bosan sgt jaga. dgn layan budak² tu sekejap² " bang tambah seringgit" " bang pc ni seringgit" pfft! brape kali seringgit da.myusahkn aku je nk tambah² semua puzel btul..
takpe la slamat aku dah biasa skit kat taman mesra ni. kajang takde pun mcm ni sebb kat situ bukan taman perumahan. kat kajang tu bandar hahah ;p sabar je la dgn budak² ni hmm.

sgt la bosan time tu mcm bangang je aku jaga. tak tahu la knp smlm aku rasa mcm lama sgt berkerja. shib btul. dah la bosan. bertambah² bosan aku. makin bosan makin penat. dah la budak² ni tak abs² tambah seringgit seringgit. buat aku lagi bz bosan penat. pfft!
smpi a kul 1130. aku nk kene tutup kedai. ok la aku kene vacuum kedai ni. klau kat kajang lantai so kene mop. ni kat taman mesra ade carpet. so kene vacuum hee. aku tgh vacuum² ni. fuck tiba² selipar aku putus. mufakas btul. time tu aku dah maki² da kuzi btul. aku nk siapkn keje cepat terus jadik lambat. takde smgat aku nk buat time tu. hm aku duduk jap. call mydad. so dye amik aku la time. so lega skit. takde la nanti jalan dgn kaki ayam je hmm.

pelahan² aku vacuum smpi la siap. dah siap semua aku nk tutup kedai ni. so tarik grill tu. tiba² sangkut. waduh fuck giler time tu dari 1 dtg 1 masalah. hm aku tark naik atas balik. pastu pelahan² aku tarik turun bawah ahha ok dah settle da. bagus aku dah belh tutup kedai. tutup² mydad dah ade kat bawah. ok la tak sabar nk balik. balik² mkn mkn semua.

serious smlm aku mkn bnyk. pahal tah, mgkin sebb aku nk lepas geram kot dgn masalah² aku tadi shib btul. selipar tak tahu lagi nk settle mcm mane. mlm² mane bukak lagi kedai. hm.
aku dah settle² mkn semua naik atas. shadya da start call. ok aku pun jawab. cakap² semua.
hmm aku dah agak benda ni akan jadik. maxis buat problem lagi. assfuck btul la. tiba² line kiteorg terputus and aku try cal dye berulah² kali. pfft tak dpt siyal. mmg bengang giler la.
so sorry sayang :( tak dpt ckp lama² dgn sayang hmm.. aku try jugak bnyk kali. last aku tertido. hish fucker btul. sorry ya sayang hm.

and skrg selipar aku tak settle² lagi. mcm mane aku nk kuar kejap lagi ni. hmm

1 comment:

shabella! said...

heee sian syg i ni semalam. nnti i belikan syg selipar heee :D