Friday, April 10, 2009

haritu aku pegi gig Sweet As Revenge :) best la. terbaik kot dyeorg. aha setting dyeorg semua terbaik. aha best la :)

haritu aku pegi naik keta haris bersama nasz and adry. kiteorg gerak awal la jugak. bajet dyeorg nak soundcheck. tapi tak kesampaian. dyeorg setup pun lambat. and Sweet As Revenge je dpt soundcheck. Arsonist and The Padangs tak soundcheck pun. hm takpe la tak kisah pun bukan band aku wakakka :p

gig start dlm kul 3.30p.m. tak silap aku la. agak lmbat jugak coz. setup dyeorg pn lambat. ape tah dyeorg buat. ahaha repair mesin basuh agaknya wakakak :p ape da aku ni hish..

aku kat kite focuskn kat band Arsonist and The Padangs je. aha comfirm la Sweet As Revenge skali an aha. Arsonist dgn The Padangs mmg terbaik la. ahah suka je singalong dgn dyeorg.
mane ade berdiri² kat bawah. direct berdiri atas stage je. singalong dgn dyeorg ahaha :p
so dyeorg punya perform terbaik la :) suka suka :p yg aku tak dpt buat just bodysurf je la.
hish aku pakai selipar mmg tak la. tak pasal² selipar yg baru beli tu hilang. kurang biadap.
ahahah apasaja :p dpt tgk dyeorg buat je la. aha

so lepas Arsonist and The Padangs perform. aku ade la tgk tgk stuff kat situ an. aku ade la beli baju skit. hehe. and beli baju utk my sayang jugak. tak sabar nk bagi dye. hm (misyulababy -.-)

lepas borong ape yg patut. petan nk ke mahgrib tu. aku nasz haris adry ejal paktam and ade 2 gurlz tu kawan haris dgn ejal la. aku tak kenal so bua tak tahu je. erm kite org pegi bb. ade yg nk carik barang and kteorg pun nk pegi mkn so skali je la an aha :)

lepas dah carik barang mkn semua dlm kul 9 mcm tu kiteorg pegi mcpa balik. nk tgk Sweet As Revenge perform an. and masa kiteorg smpi je kat mcpa. band incarnation baru nk perform tak silap. so tgk la. Incarnation terbaik kot hee :) lepas Incarnation. Sweet As Revenge. yeah yeah mmg tak sabar la time tu. direct pegi depan je ahaha :p mmg terbaik la dyeorg. arangement and perform dyeorg semua terbaik la. hebat hebat :) bila la aku nk jadik mcm tu ahaha mimpi je la :p
erm mgkin jugak kot. 1 hari nanti ahahah pudi :p

papahal pun semua berjalan lancar and tak sabar nk bagi baju ni kat shadya. hish hope mggu ni dpt jumpa dye. hmm insyallah jumaat ni or ahad ni. yes yes mintak cuti hari ahad ahah :p

1 comment:

Muhammad Abdul Muhaimin said...

ahaa..pidi2:) ujee je la kan!:D nnt ko izi pjol suh bookkan malamni ke bleh x please..aku xpunya pulsa:( lama tak izis ngn ko:I